Jak wzmocnić ręce do Pole Dance – ćwiczenia

Facebookyoutubeinstagram

Jak wzmocnić ręce do pole dance – wielokrotnie dostawaliśmy o to pytania

Chcąc wyjść Wam naprzeciw – nagraliśmy filmik z ćwiczeniami, które wzmacniają kluczowe partie mięśniowe. I nie są to ćwiczenia wyłącznie na ręce (np. pompki). Ponieważ na utrzymywanie ciała na rurce wpływa wiele różnych grup mięśniowych, o które trzeba zadbać <3

Jak wzmocnić ręce do pole dance

Tutoriale Pole Dance

A więc jak wzmocnić ręce do Pole Dance?

Kalistenika first!

Kalistenika (z gr. kallos – piękno i sthentos – siła) to ćwiczenia z wykorzystaniem masy własnego ciała, np. przysiady, podciąganie na drążku, przysiady czy brzuszki. Regularnie treningi przynoszą szybkie i widoczne rezultaty: wzmacnia się całe ciało! Dodatkowo wysmuklają sylwetkę, poprawiają postawę, niwelują bóle kręgosłupa, rozwijają koordynację.

Mądry trening

Machanie 100 pompek dzień w dzień to nie tędy droga. Uwzględnij w swoim treningu ćwiczenia wykorzystujące 3 fazy pracy mięśni: ekscentryczną, koncentryczną i izometryczną. Ważną rzeczą jest również to, iż na siłę rąk nie wpływają same ręce (jakkolwiek to brzmi :D). Ciało to naczynia połączone i aby mieć siłę w rękach, robić różne triki na drążku czy kole, ważne jest wzmacnianie ciała całościowo – tutaj odgrywają dużą rolę mięśnie grzbietu, brzucha i pośladków.

Ćwicz i bądź świadoma swojego ciała

Wyobraź sobie taką scenkę…Idziesz ulicą i widzisz osobę leżącą na ziemi. Chcesz ją przenieść w bezpieczniejsze miejsce, kilka metrów dalej. Czy łatwo będzie Tobie przenieść osobę bezwładną? A gdyby ta osoba była świadoma, ale mogła napiąć swoje ciało to czy byłoby Tobie łatwiej przemieścić taką osobę?

No pewnie, że tak!

Zatem, gdy po raz kolejny robisz niedoścignioną V-kę (open V, straddle), myślisz tylko o tym, aby ręce mocno trzymały rurki, ale brzuch masz luźny, nogi i pośladki z galarety to wiesz jaki będzie rezultat. Następnym razem spróbuj świadomie naprężyć ciało – ściągnąć łopatki, napiąć nogi i brzuch.

Daj znać czy ten artykuł był przydatny! 🙂

9 rad przed pójściem na pierwsze zajęcia Pole Dance

jak wzmocnić ręce do pole dance
jak wzmocnić ręce do pole dance

Facebookyoutubeinstagram

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *