Joga

Joga dla pole dancerek i nie tylko!

Kto z nas nie marzy o takich figurach jak ballerina, bridge czy handspring?

Czasem napotykamy jednak przeszkody w naszym ciele, których na zwykłych zajęciach pole dance nie zdążymy przepracować. Zablokowane barki, słabe dłonie i nadgarstki, niestabilny core to tylko kilka przykładów, ale blokad może być znacznie więcej.


Zajęcia te zostały skonstruowane specjalnie dla:

  • osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z Pole Dance
  • osób, które już ćwiczą Pole Dance, ale chciałyby popracować głębiej nad ciałem – wzmocnieniem oraz mobilnością
  • dla osób, które nie ćwiczą Pole Dance (i nie planują), ale chcą zadbać o swoje ciało i umysł

joga bemowo

Wzmocnimy mięśnie i przyjemnie się rozciągniemy. Dodatkowo zwiększymy świadomość własnego ciała i zwrócimy uwagę na poprawne wykonywanie ćwiczeń, aby zminimalizowac ryzyko kontuzji. Wszystko to okraszone pracą z oddechem i miękkim flow, jak to w jodze bywa 🙂 w gratisie na koniec dorzucamy savasane (google it 😉 ), a więc można przyjść z kocykiem i ciepłymi skarpetkami.

joga bemowo

Na te zajęcia:

  • wybierz wygodne ubranie
  • zabierz ze sobą ciepłe skarpetki oraz bluzę (na koniec zajęć)
  • możesz również zabrać ze sobą kocyk (na koniec zajęć)
joga bemowo